assortiment-overzicht-1-me-meubelonderhoud

Algemene Voorwaarden

Wij houden van simpele algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden voor webwinkels zijn wettelijk vastgelegd, dus daar moeten wij ons ook aan houden. De regels voor webwinkels zijn in december 2013 aangepast conform de Europese richtlijn consumentenrechten. Hoewel nog niet alle regels verplicht zijn gesteld, hebben wij deze regels uiteraard al wel verwerkt binnen onze site en onze algemene voorwaarden. Hieronder beschrijven wij onze werkwijze.

Afbeeldingen

Getoonde afbeeldingen kunnen in sommige gevallen afwijken, doordat onze leverancier de verpakking aanpast of omdat een bepaald merk is vervangen. Wij proberen uiteraard de afbeeldingen zoveel mogelijk up to date te houden.

Bestellen

U kunt in onze winkel uw gewenste producten selecteren en aan uw winkelwagen toevoegen. Wij hebben ervoor gekozen dat u bij ons kunt kopen zonder dat u een account hoeft aan te maken. De reden dat wij dat doen is om uw privacy te waarborgen. Het nadeel dat u geen account aan hoeft te maken is dat u bij een volgende bestelling uw gegevens opnieuw moet invullen. Wij hopen dat u hier begrip voor op kunt brengen. Wij verkopen en versturen enkel pakketjes naar België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Nederland.

Voorraad

In onze winkel staat de voorraad van onze producten meestal aan gegeven. Omdat onze voorraad wekelijks wordt bij gewerkt bieden wij u de mogelijkheid om nabestellingen te doen, wij bestellen dan meteen uw producten bij onze leveranciers, zodat u uw bestelling uiterlijk binnen 5 werkdagen tegemoet kunt zien.

Betalen

U kunt uw bestelling betalen via een overschrijving, dit kunt u zelf regelen via internetbankieren. Let wel: wij verwerken uw order pas als uw betaling bij ons is bijgeschreven! Dit kan enige dagen duren!  Ook kunt u kiezen om uw betaling via iDEAL te doen, dit gebeurt dus in uw eigen vertrouwde betaalomgeving. Uw betaling is dan meteen geregeld en wij zullen uw order dan z.s.m. verwerken. Uiteraard kunt u ook met Creditcard betalen, en hebben wij enkele buitenlandse betaalmethoden geïnstalleerd. Alle online betalingen worden door onze partner Mollie verzorgt.

Verwerking

Wij trachten ernaar om uw bestelling dezelfde of uiterlijk de volgende dag te verwerken. Is het product toevallig niet op voorraad, dan wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt. Onze voorraad wordt wekelijks bij gewerkt. Uw bestelling wordt dus uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerkt en verzonden.

Verzenden

Wij verzenden al onze pakketten via MyParcel met de pakketdienst van Postnl. Voor het verzenden van een pakketje binnen Nederland rekenen wij €4,92 (€5,95 incl. Btw) en voor een brievenbuspakje €3,80 (€4,60 incl. Btw). Bij bestellingen vanaf €40,– rekenen wij géén verzendkosten. Dit geldt alleen voor verzending binnen Nederland!
Voor het verzenden van een pakketje naar het buitenland (incl. Track&Trace) rekenen wij de volgende tarieven: België €8,75 (€10,59 incl. Btw), Duitsland €9,00 (€10,89 incl. Btw), Frankrijk €13,75 (€16,64 incl. Btw) en Luxemburg €11,50 (€13,92 incl. Btw).

Bedenktermijn

Om u te beschermen om impulsaankopen te doen via internet is er in de wet geregeld dat u een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van uw producten heeft. U kunt uw producten dus binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Deze regel geldt alleen als u als particulier een product koopt!

Retourneren

Als u niet het juiste product heeft besteld of u heeft een andere reden om het product te retourneren, dan dient u dit binnen 14 dagen te doen. Stuur ons een e-mail, zodat wij weten dat de bestelling retour komt (graag horen wij de reden van het retourneren, maar dat is niet verplicht). De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening! (Brievenbuspakje: €4,25, Pakketje: €6,95 via Postnl, binnen Nederland).

Als extra service kunt u per e-mail bij ons een retourlabel aanvragen (alleen binnen Nederland!). Wij sturen u dan een e-mail met daarin een link waar u het label kunt downloaden en uitprinten. De kosten hiervoor zijn €3,50, deze betaald u aan MyParcel via iDEAL. U bent dus goedkoper uit dan bij Postnl! Als wij het product retour hebben ontvangen, storten wij binnen enkele dagen het aankoopbedrag terug op uw rekening (de verzendkosten worden niet terugbetaald, aangezien wij deze kosten ook hebben moeten maken).

Aangebroken flesjes of gebruikte artikelen worden door ons niet vergoed! Retoucheerstiften en Flexpennen kunnen reeds gebruikt zijn en nemen wij daarom niet retour!

Klachten en Suggesties

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een klacht of suggestie heeft met betrekking tot onze website of onze producten. Wij verzoeken u om de klacht of suggestie zo zorgvuldig en volledig mogelijk te omschrijven en dit samen met uw NAW-gegevens per e-mail naar ons te verzenden. Wij nemen alle klachten serieus en zullen u zo snel mogelijk berichten met een eventuele oplossing.